כל מה שצריך לדעת, במקרה של תאונה או פגיעה ברכב

 לקיצור התהליך ולחסכון בזמן יקר ובכסף,  יש ליצור איתנו קשר באופן מיידי וצוות השירות שלנו יטפל עבורך בכל השלבים: 02-6733591

 

 

 

למה כדאי לך לפנות למרכז שירות מורשה טויוטה?

 

מהו מוסך הסדר?

יחזקאל ובניו, סוכנות משנה טויוטה ירושלים, פועלת בשיתוף פעולה מלא עם מרבית חברות הביטוח.

הסדר מוסכים מזכה את הלקוח בהשתתפות עצמית מופחתת וברכב חלופי בהתאם לתנאי הפוליסה ולמידת הנזק.

מחלקת הפחחות והצבע שלנו נמצאת ברשימת מוסכי ההסדר של חברות הביטוח הבאות :

 

לידיעתכם, תיקונים במסגרת ההסדר עם חברת הביטוח מבוצעים בכפוף לאישור השמאי ואינם ניתנים לשינוי ע"י מוסך ההסדר (*).

ללקוחות המעוניינים בתיקון פרטי, מומלץ להצטרף למועדון הלקוחות בעלות שנתית של 99 ₪ בלבד ולהרוויח מגוון הטבות נוספות.

ביו היתר, מקנה המועדון 10% הנחה, רכב חלופי למשך התיקון ושירותים נוספים במחלקת המכונאות.

*לידיעתכם, מחלקת הפחחות הינה מוסך הסדר לכל סוגי הרכבים המבוטחים בחברות הביטוח הנ"ל.

 

סוגי תביעות:

  1. תביעת פוליסה – מקרה בו בעל הרכב תובע את הפוליסה שלו. במקרה זה הלקוח יידרש לשלם השתתפות עצמית אחת, בסדר גודל הנקבע בפוליסה, גם אם פגע ברכב אחר.
  2. תביעת צד ג' – מקרה בו הרכב נפגע ע"י רכב אחר. במקרה זה הפוליסה של הרכב הנפגע תובע את הנזק מחברת הביטוח של הרכב הפוגע.
    במקרה כזה, הלקוח צריך לקבל תקופת אשראי מסוימת, עד לקבלת החזר בגין תביעתו מצד ג'.
    במחלקת הפחחות שלנו, מתאפשרת דחית תשלום לתקופה של חודש-חודשיים, בהתאם לצורך, לנוחות מרבית של הלקוח.
  3. תביעה צד ג' יזום – מקרה בו חברת הביטוח של הרכב הפוגע מכירה בתאונה ומשלמת את סכום התאונה ישירות למוסך, לשמאי הרכב וללקוח בעל הרכב הנפגע. במקרה זה הפוגע חותם על טופס המאשר כי הוא אכן פגע, ואז לא נדרש תשלום מצידו.

 

תהליך מימוש התביעה

 

תנאי ביטוח ייחודים ללקוחות טויוטה

קיימים תנאי ביטוח ייחודים ללקוח טויוטה, להם הוא זכאי במסגרת קולקטיב טויוטה ארצי .

הביטוח כולל תיקון במוסכנו בחלקי טויוטה חדשים ומקוריים עם אחריות ל- 4, שנים המבטיחים הגנה מירבית על איכות התיקון, בטיחות הרכב ושמירת הערך לאורך השנים.

רשימת ההטבות במסגרת קולקטיב טויוטה, בשיתוף חברת הביטוח שומרה:

 

בנוסף, הביטוח כולל:

 




שינוי גודל טקסט שינוי ניגודיות הצהרת נגישות
מבצעים הזמנת נסיעת התרשמות הזמנת טיפול דרכי יצירת קשר נגישות